Wednesday, February 6, 2008

黑暗迷茫日子

我嘅黑暗迷茫日子維持咗個幾月, 好迷失,無喜樂, 無力祈禱, 無力同人分享, 無力走前面嘅路, 心裡面好多鬥爭, 俾情緒控制我, 其實生活中有好多神嘅恩典圍繞我, 我會感恩架, 但係, 無奈我心裡面仍然有嘢阻礙我親近神.


"況且我們的軟弱有聖靈幫助,我們本不曉得當怎樣禱告,只是聖靈親自用說不出來的歎息替我們禱告"羅 8:26

感謝神, 佢係我呢個黑暗期無離開過我無放棄過我, 神要我自己知道我裡面有啲嘢要被拆毀, 然後再被建立, 呢段拆毀期好痛苦, 表面上好似無咩嘢, 但係內心真係好痛苦, 其實呢啲痛苦係自己攞嚟, 無人可以幫倒, 但又好真實, 因為好多時因為呢樣嘢會令我再次跌倒再次失去神賜嘅平安及喜樂, 但今次神要我完全徹徹底底脫離呢個痛苦, 要我完全得著釋放, 唔係靠自己, 而係靠神去break through.

神真係好錫我, 神唔單止賜我一班弟兄姊妹同我一齊流淚禱告,為我代禱,神甚至透過一個未信嘅人嘅口回答咗我心裡嘅問題我嘅祈禱,我聽完佢嗰番說話之後完全呆咗,無耐我嘅眼淚不斷係咁流,我完全無諗過神會用咁嘅途徑話俾我知,再一次確定咗我,讓我從迷惘中走回正路,讓我無力嘅手再次舉起讚美神,發酸嘅腿再次站起嚟繼續為神走前面嘅路,我一邊流感恩嘅淚,我一邊同神講我唔配得,真係唔配得. Thank You, Jesus!


THANK YOU JESUS
(如果你想聽呢首歌,你click 一click 個歌名就聽到架啦!^^)

How I thank you Lord
For Your faithfulness to me
I can feel Your love
Surrounding me
And thank you Lord
For the Mercy and Grace
You have given to me

Chorus:
Thank You Jesus
Thank You Lord
For the love You give to me
For this day you've made
Your Amazing Grace
Lord I life my Praise

感謝神,賜我一個好伴侶,好多謝朱先生係我呢段迷惘時間,陪我一齊走過。thank you!^^


2 comments:

leyond said...

amazing!

我咪係污糟啲 said...

God is good all the time!^^

and God will make a way where there seems to be no way!^^