Wednesday, February 27, 2008

趕走懶音

今日余老闆俾咗一首歌我哋聽, 好得意囉!

呢首歌係由區瑞強 江曉琳 主唱, 歌名叫做"唱走懶音"

呢首歌好啱我聽呀! 我有好多懶音架, 不過, 有好多人都讚我進步咗, 我會繼續努力, 我都唔想下一代越嚟越差家ma.......



不妨試試讀下啲歌詞, 慢慢讀都ok, 快少少都Q哂口..哈哈!^^

第一段
我練嘅係正音功 咬字清晰準確命中
你練嘅可能係懶音功 慘過係克里舞林宮 
恰你無人工記住 唔理乜東東芫茜蔥
只要用功自然正音功  
如何淨音功 講得無錯  人人懶音功 講乜有錯  
潮流易跟風 "e" "e" 啊啊 
誰才是精通 清清楚楚  
齊來下苦功 "a" "e" "ae" "o"  
完全地放鬆 祇須講多
時常練得多  學唱歌 想練習就請跟我
 
第二段
一蚊一斤雞 只得兩斤龜你要雞貴 
定係 龜貴洗手清水洗 忘掉閂水掣 
快啲走入實驗室扲緊急掣 
床腳撞牆角 牆角撞床腳你話牆腳撞床角 定話 床角撞牆腳
郵差叔叔送信郵差叔叔送信純熟迅速 
迅速送出信  齊來淨音功 
講港趕趕  無晒懶音功 
哥果個過  唔隨便跟風 跟緊靳更 
誰才是精通 清蒸秤正  齊來下苦功 宮中進貢  
完全地放鬆 慫恿信眾  時常練得多  學唱歌 想練習就請跟我
 
第三段
廣州開果廠 剛剛到天光過去開檔 
個個嚮往香港地好趕 能為港爭光 
有恆心 唔係有恆生銀行
癡線蜘蛛癡線蜘蛛啲蜘蛛絲癡住啲樹枝
白石白又滑 搬來白石搭白搭搭好白石搭 
白搭白又滑教室有彊屍 彊屍找老師老師找道士 道士捉彊屍  
如何淨音功 講得無錯  人人懶音功 講乜也錯  潮流易跟風 "e" "e" 啊啊  
誰才是精通 清清楚楚  齊來下苦功 "a" "e" "ae" "o"  
完全地放鬆 祇須講多  時常練得多  學唱歌 想練習就請跟我
 
第四段
一蚊一斤雞 只得兩斤龜你要雞貴 
定係 龜貴洗手清水洗 忘掉閂水掣
快啲走入實驗室扲緊急掣  
齊來淨音功 講港趕趕  無晒懶音功 哥果個過  
唔隨便跟風 跟緊靳更  
誰才是精通 清蒸秤正  齊來下苦功 宮中進貢  
完全地放鬆 慫恿信眾  時常練得多  
學唱歌 想練習就請跟我  想練習就請跟我

2 comments:

May Chan said...

嘩...

我諗如果讀得掂嘅話真係乜懶音都無哂!

我都要加把勁練多啲先!:)

我咪係污糟啲 said...

好! 大家一齊努力啦!

朱先生都試過讀, 佢都話非常Q口呀! haha!^O^