Thursday, February 21, 2008

分開未必係唔好......

十年嘅感情, 終於都係分手收場, 當中好多掙扎好多傷害, 但係好感恩到最後係和平分手, 仲可以做番朋友, 呢個真係神嘅恩典, 你會話: "人哋分手, 仲話感恩? 仲話恩典? 有無攪錯!!"

如果當你睇哂佢哋整個故事整個經歷, 你會見到神係佢哋身上不斷拆毀, 但亦不斷建立, 其實分開對佢哋嚟講係重新開始嘅機會, 神係到等緊佢哋返番佢身邊, 看似失去, 但我相信佢哋會得著更多, 會有更好嘅未來. The Best is yet to come!! But I know it is coming!!^^

我陪住佢哋經歷嗰段時間, 我都會問神:"點解?? 點解會係咁?", 但係神同我講: "Be Patient! 我係係到做緊嘢架, 你慢慢就會睇見, 慢慢就會明白!"

YES, you're right! I have seen your GRACE and your almighty hands on them!^^ Praise the Lord!

No comments: