Saturday, September 29, 2007

有啲Struggles

我知道我哋係神裡面每個人都有唔同嘅經歷, 唔可以將我嘅經歷套用係你嘅經歴上面, 因為唔會exactly一樣, 但係有時會類似, 大家值着分享自己所經歷互相support互相提醒, 但係唔可以challenge人哋係神裡面所經歷同所領受, 你無呢個經歷, 唔代表其他人無類似嘅經歷.

嘜我個經歷真係咁獨特? 獨特到無人會有類似嘅經歷?? 神只係額外咁祝福我?? 定係逼神俾祝福我?

年輕人無方向獨特嗎? 個心口掛住勇字就去做獨特嗎? 尋找自己嘅方向及恩賜而願意嘗試不同嘅事奉獨特嗎? 願意去事奉神,祈禱神就開路獨特嗎? 當你願意為神付出時間神會俾返時間你獨特嗎? 真係咁獨特?? 真係只有我自己先會經歴?? 無人有類似經歷???

個個都想好清楚知道自己恩賜係邊度, 個個都想好有方向同目標, 但係唔係個個都得架, 我都好想係讀書時期已經好清楚自己方向同目標同埋自己嘅恩賜係邊度, 但係好多種種原因, 唔係你想就有.

但係好感謝神讓我係成長摸索階段認識到神, 神亦不斷讓我認識真正嘅自己, 自己嘅方向同自己嘅恩賜, 摸索階段一定有失敗挫折, 呢啲失敗呢啲挫折係俾你去更認識了解自己及認識神, 如果你因失敗而放棄, 你會好辛苦咁係失敗當中兜兜轉轉, 如果你願意去面對願意improve, 你就會不斷有成長.

但係我真係有啲struggles, 講到我見證咁獨特, 我分享嚟會幫到人咩?? 幫唔到人做咩要分享??

如果好political correct咁分享見證, 我自問我未做到啦!

2 comments:

Fish Lamb said...

我相信神喺每一個人身上都有祂獨特的工作.
加油~

我咪係污糟啲 said...

I will add oil ga la.hehe^^