Friday, September 14, 2007

Jesus of Vancouver "道在人間"晚宴

昨晚有機會同班同工們同埋兩間大學嘅CCF領袖去咗"社會關懷團契"一週年感恩晚宴, 估唔到見到Xavier, Keeley同埋Naomi tim.

係呢個晚宴信息好有提醒及好有反醒, 我係唔係仍然做一個唔急voice out 嘅基督徒? 我對自己住緊嘅community裡面認識有幾多? 知唔知發生緊咩嘢事? 我係唔係一個好鄰舍? 社會發生緊咩事? 影響唔到我就唔關我事? 係唔係真係影響唔到我??........

個講員今晚會有個中文培靈會"誰是我的鄰舍", 好想去呀, 但係要返團契加上今晚個週都好"正"唔想miss及其餘職員今晚有事返唔到, 所以一定去唔到囉, 算啦! 有失但係都有得, 因為我哋今個星期日pp959有機會訪問個講員, 希望透過呢個訪問俾我同大家關心多啲社會同埋點樣以行動去關心唔係齋講啦!

我有個感動, 希望可以邀請到社關團契講員去團契做workshop, 佢哋啲workshop啲題目好吸引好值得我哋關注, 不過今年週會編排好哂啦, 諗下有咩辦法先, 如果今年做唔到, 為有等下年新嘅committee決定啦!


No comments: