Saturday, September 22, 2007

終於想起啦!!...哈哈

噚日, 有機會返番Douglas College(因為要為嚟緊係Douglas College Art Theatre 裡擧行Jubilization視察環境)

哈哈, 我第一時間就走去Douglas Food Court買我最鍾意食嘅spicy fries, 好耐無食啦, 好懷念!^^

當我去到Art Theatre嘅時候, 突然間想起一件朱先生為我做嘅感動事, 終於想起啦! 哈哈! =p

就係我係Douglas College Art THeatre畢業禮當天, 原來佢私底下invite咗好多弟兄姊妹嚟我畢業典禮(我自己剩係叫咗爸爸,Jenny同埋細妹,無邀請到其他人, 因為我覺得College畢業咋嫲, 又唔係大學畢業), 當我坐係台上面等接畢業証書嘅時候, 見到台下好似好多好熟口面嘅人, 但太遠啦, 唔肯定, 加上覺得無可能因為我都無通知過其他人, 點知完咗畢業禮之後, 好surprise見到好多弟兄姊妹係refreshment area嗰度食緊嘢, 佢哋個個見到我嘅時候都笑住咁講"係唔係好surprise呢?", 真係好surprise同埋好感動, 後來係弟兄姊妹口中知道朱先生係背後做咗手腳, 真係好感動! ^^

其實朱先生為我做咗好多感動嘢, 但係自己記性差, 真係會唔記得嘅囉, 就好似係shower party 嘅時候, 弟兄姊妹問起朱先生對我做過咩感動事, 當時答唔出諗唔起,卒之無講到, 真係對唔住朱先生啦! 所以我以後會嘗試記低每件事, 以免自己又唔記得咗囉.名正言順老人癡呆...嘻嘻!

No comments: