Saturday, September 8, 2007

咁又一個月啦! !

好耐無寫部落啦,噚日同啲團友仔講起好想KEEP住寫BLOG,但係無時間寫,如果有都用嚟瞓覺啦! 哈哈,瞓覺大過天呀麻! 不過,都好想同大家分享下近況,好! 我會再嘗試KEEP住寫,多多指教!

同埋好想有啲時間整理下啲結婚相啦,好多人都問幾時有相睇,其實好想快啲整好啲相同埋多謝咭多謝衆親友及弟兄姊妹,請耐心等多陣,我哋努力當中,忍耐忍耐!

剛剛收到消息,朱先生親我返工買咗部WII,仲唔覺意買咗3個手制tim,(係唔係真係咁唔小心呀??嘻嘻)我知朱先生好想買好耐嘅啦! 我都等佢開心,不過,有兩個好重要嘅問題會問就係:
1)我哋屋企係有電視咩?
2)我哋有時間玩咩?

ummmmm......

2 comments:

Westsis said...

Jodie, I got a 27" TV extra but it was brought from HK when I immigrate here with my family... :P when I changed the TV (my friend gave me a 32" free but it turned out to be 27" too) it was still working fine ga... if you want it let me know.

我咪係污糟啲 said...

oh ar oh ar..if u don't needga wah,
我唔客氣啦!..hehe..just want to play the wii jar..haha..thanks thanks thanks!^^