Wednesday, December 24, 2008

懷著BB朱的心路歴程 之「弟兄姊妹的愛」

尚未公開BB朱嘅日子

剛剛懷孕嘅時候,煮唔到飯,其一好攰,其二聞到同見到生肉都想嘔,加上我口味日日都唔同,所以好難預計究竟我想食咩,所以到時先算,知道想食咩先去買,嗰時朱先生好慘架,佢無得食住家飯之餘,仲係無得揀自己鍾意食嘅嘢(因為好多時我食兩啖就嘔或唔想食,所以佢要預備清哂我食唔哂嘅嘢....辛苦哂朱先生...=P)。

同事加姊妹May知道我哋嘅情況後,佢好有愛心呀!特登晚飯煮多啲預埋我哋,仲有湯tim,佢pack好哂帶返公司俾我可以夜晚用嚟做晚餐,真係好多謝佢呀!加上佢都係過來人,所以好知道孕婦嘅口味,令我同朱先生唔駛成日食味精嘢,同埋食完我就可以即刻休息,在此向妳再say聲thank you呀!好窩心呀!^O^

當駱氏夫婦知道我有咗BB之後,佢哋offer每日收工都車埋我返屋企,其實佢哋早我放工架,但係佢哋都唔介意等埋我,真係好感動,如果唔係佢哋車我,我諗我係呢場落雪天都好辛苦先返到屋企啦! 真係好多謝你哋呀!

讓我,朱先生同埋BB朱好感受到弟兄姊妹嘅愛,同埋被愛包圍著!Thanks Our Lord! 讓我哋認識到好多好好嘅弟兄姊妹! YEAH!^O^


4 comments:

Westsis said...

下次煲 D 乜有益湯水預埋你啦...

我咪係污糟啲 said...

oh ar oh ar...thank you thank you ar!^O^

Keeley Law said...

Congratulations! So happy and grateful for you! Hope you enjoy the time of pregnancy and experience God in ways. Will pray for you and your baby.

Keeley

我咪係污糟啲 said...

thanks ar..Keeley...long time no see ar!^O^..How ar you ar??