Friday, December 19, 2008

懷著BB朱的心路歴程 之「入咗急症室」

11月9日

完咗崇拜,食完lunch,就返教會練歌,開始練歌之前,我開始肚痛,就即刻去厠所,肚好痛又去唔到,痛到一個地步標哂冷汗同有啲暈,好辛苦,但係如果我留係厠所咁耐會嚇親班team,所以走咗出去同班team講叫佢哋練住先唔好等我,我要辧大事(感恩係今次係Kathy領詩可以唔駛等我,唔係都唔知點算)

返入厠所,今次仲辛苦,唔但只肚痛仲嘔,嘔番成個lunch出嚟,後來終於去到厠所,去咗好多次,去到有少少虛脫好暈,好想打俾朱先生叫佢嚟帶我返屋企,但係個電話係出面,我又唔想離開厠所,卒之我係厠所渡過咗整個練歌過程,差唔多個半鐘頭,最後,我發現自己已經呵緊血,當時,我好驚唔知係唔係小產,我對住個厠所好驚好驚,勁祈禱,「哎呀! 神呀! 血呀!點算呀? 我係唔係小產呀?? 點算呀!」

後來朱先生接咗我走,返到屋企繼續係厠所渡過,一路都呵血,朱先生話送我去急症室,但係我死都唔去(因為急症室要等好耐之餘,個肚好痛所以我好唔想離開厠所,其實諗返起真係好危險,Soli BB朱同朱先生),直至到差唔多晚上11點,先肯去急症室(多謝Long俾咗個24hours Nurse Line給我們,係個護士要我哋即刻去急症室)

去到急症室,真係好感謝神,無咩人排隊,又好快見到醫生(仲要係勁靚仔嗰隻,唔係剩係我覺得,連朱先生都覺得架..哈哈!)啲護士又好nice同好照顧我,最感恩係BB朱無事,唔係小產現象,而係我用力過度出血,因為我食咗醫生開嘅止嘔藥,原來對我有好大副作用,令我呵過不停(開藥嘅醫生話個副作用只係會好眼瞓,但係對我會有咁大影響,大肚婆都係唔好食藥啦!! soli BB朱 again)

其實好多謝一班同工們同有啲弟兄姊妹係背後為我同BB朱代禱,我同朱先生一入到急症室已經感受到神嘅Presence 係當中,亦好平安,多謝神保護BB朱,我同朱先生會更加小心照顧你/妳架!



2 comments:

Rev. X said...

嘩!有驚無險!

said...

天父好愛你們, 無有怕!
love you guys ^_^