Thursday, June 5, 2008

個心好痛

今晚聽到一個令我好心痛嘅消息,好失望真係好失望,我唔識點回應,我仲激動過當時人,唔好話佢接受唔到,連我更加接受唔到,我知我嘅怒氣對呢件事好無幫助,但係真係好無奈,係唔係永遠都係個LOOP裡面返唔到出嚟,我唔想下一代重蹈我哋覆轍呀,點解啲人做一樣嘢嘅時候唔諗後果,一個大話令一個「信任」足以致命,以前嘅傷口又再撕開,好痛真係好痛。

有人話:「呢個係我哋家族嘅定律,呢件事發生係遲早嘅事。」

我話:「唔會係一個定律,如果我哋愛神,神會祝福我哋千代。」

但係呢一刻我嘅信心盡失.....唔係對神,而係對人

3 comments:

Fiona said...

但要對朱生有信心啊!

狂心 said...

we will need to meet.

Have faith in God. You are right that He will keep you and Alex

said...

You are much loved and cared for, dear buddy!