Thursday, June 19, 2008

7月31日搬啦!

好多謝弟兄姊妹不斷為我哋買屋嘅事祈禱, 係神安排之下我哋終於買咗啦! 亦係係我哋budget之內, 完美到爆, 整個搵屋買屋攪mortage搵律師神都預備咗好多天使係我哋身邊, 好多謝大家嘅禱告支持^^

我哋會係7月31日搬啦! 請繼續禱告記念, 我哋會搵搬運公司幫我哋搬, 希望我哋7月31日前pack好哂啲嘢啦, 因為其實呢段期間好忙, 唔但只要pack嘢, summer camp開始練歌及籌備, 門訓等等都有好多嘢預備, 雖然忙, 但係希望神俾我哋係佢裡面滿有喜樂地去事奉佢同去做每一件事啦!^^

其實, 好多人問我同朱先生呢間好唔好過上次miss咗嗰間, 我唔知上次嗰間真係點, 因為剩係睇過啲相, 但係, 呢間我哋睇相同實物都好滿意, 神好清楚我哋所需架,Thank You Lord!^^ 以家最好的已經來臨!






6 comments:

Addy Ho said...

Jodie,

Congratulations!!

The house is very good and neat!

The best is yet to come!

Uncle Addy

JO^N said...

Very nice. I love to have meal at your place. Lovely!

Fish Lamb said...

好"令" 呀!! :)
Ah chur, 我都嚟唔到house warming... =(
Anyway, 恭喜晒!!

leyond said...

envy! envy! :)

大豆 said...

好靚呀~~ 為你感恩呢~~

Westsis said...

Happy for you. May you have strength serving the Lord in this busy time.