Thursday, June 5, 2008

無限量支持

上個月月尾,因公司唔夠錢所以出唔到糧,噚日同事同我分享佢屋企知道無糧出,所以有少少微言,佢同我講朱先生咁支持你你要好好珍惜呀! 佢講完呢句,我開始係度諗「係喎,究竟朱先生擔唔擔心嘅呢? 加上我哋決定買樓,負擔又重咗架喎,定係佢好擔心,唔夠膽話我知又或者驚我知道唔開心呢?」我之前原全無諗過呢個問題,究竟我好有信心(對神同對朱先生)定係我無理佢感受呢??

所以噚晚食完飯之後,就問朱先生呢個問題,我聽完佢嘅答案,好感動,感動到飛身(籃)住朱先生,差啲喊咗出嚟,佢好溫柔咁話:「你出唔到糧唔SURPRISE,你做得呢份工我預咗架啦! 我一路以嚟都無擔心過,以家係要供樓,我相信神係會供應架,因為神知道我哋所需。同埋我係支持你架麻!」

之前我真係唔知道原來朱先生對我係AFC做係咁無限量支持,多謝你呀! 朱先生! 我好感動呀!


YEAH! 神係供應嘅神,神亦藉著門訓功課向我說話,叫我唔駛擔心! THANKS GOD!


馬太6:25 ﹣34


「所以我告訴你們,不要為生命憂慮喫甚麼,喝甚麼;為身體憂慮穿甚麼。生命不勝於飲食麼?身體不勝於衣裳麼?你們看那天上的飛鳥,也不種,也不收,也不積蓄在倉裡,你們的天父尚且養活他。你們不比飛鳥貴重得多麼?你們那一個能用思慮使壽數多加一刻呢(或作:使身量多加一肘呢)?何必為衣裳憂慮呢?你想野地裡的百合花怎麼長起來;他也不勞苦,也不紡線。然而我告訴你們,就是所羅門極榮華的時候,他所穿戴的,還不如這花一朵呢!你們這小信的人哪!野地裡的草今天還在,明天就丟在爐裡,神還給他這樣的妝飾,何況你們呢!所以,不要憂慮說:喫甚麼?喝甚麼?穿甚麼?這都是外邦人所求的,你們需用的這一切東西,你們的天父是知道的。你們要先求他的國和他的義,這些東西都要加給你們了。所以,不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮;一天的難處一天當就彀了。」


BTW,今日出咗糧啦! 神嘅供應係足夠架! Praise the Lord! 大家要有信心呀!^^

No comments: