Tuesday, June 17, 2008

地下情???

哈哈, 噚日聽到有兩位人兄(一男一女), 兩個夾埋都成百歲, 佢地話俾我哋聽佢哋攪緊地下情(其實係我哋篤爆佢哋^O^哈哈~~~) 佢叫我哋唔好話俾人知, 聽完之後, 我哋笑咗好耐, 因為係人都估到啦, 咁揚........哈哈......仲以為自己好秘密, 雖然我唔明點解要攪地下情, 大家又係成年人又唔係唔見得光, 跟住佢哋嘅答案好精彩, 係話呢啲係情趣嚟架喎, 我哋真係O哂嘴.

嘩哈哈哈.......okok.^^...我哋會繼續扮唔知嘅啦, 唔打擾你哋嘅情趣啦! hahahahhahaa....唔得..真係好攪笑....XP

No comments: