Wednesday, November 21, 2007

誠意徴求

我公司現正徴求300個與圖片差不多樣嘅玻璃樽連蓋(應該差唔多3"寬x5"高), 好似李x記叉燒醬樽呀, 卡夫奇妙醬類似嘅樽都得架, 如果你以家有, 或者啲醬差唔多用完個樽唔會再用, 千其唔好掉咗佢呀, 希望請你洗乾淨留返佢俾我啦! (如果你會見到我, 可以直接俾我, 而唔係成日見到而你又有樽嘅嘩, 我可以嚟pickup 架)

呢啲樽我哋會經過處理, 然後會係下一次Jubilization用, 所以最好一月底前收集哂, 已便我哋加工!
如果大家想知到我哋會用嚟做咩? 就記得要報名出席下一次二月份的Jubilization喇!

No comments: