Tuesday, November 6, 2007

原來真係得架!

唔知點解今日勁打"c 憶", 打到好大聲同停唔到囉!
之前試過學人哋寫個"人"字係手掌上面然後一口食咗佢, 就唔打"c 憶", 但今次唔得囉!
跟住朱先生提醒我, 點解唔試下用May姐小貼士"搣橙治c 憶", 嘩! 一言驚醒夢中人, 即刻搵個橙返嚟試下摵, 當我摵完幾下之後, 真係無再打"c 憶" 啦! 勁, 真係唔好睇少, 如果你打"c 憶"嘅時候, 不妨一試, 真係得架! 哈哈! 多謝May姐好貼士!

但係我有個問題: 係唔係因為摵橙時吸咗啲彈出嚟嘅汁治"c 憶"? 定係因為好專心咁摵橙所以唔記得咗打"c 憶"呢?

6 comments:

Westsis said...

吓?????

我咪係污糟啲 said...

係真架! 如果你打“C憶"嘅時候,試下啦!

May Chan said...

Yes, this has been my secret of curing c-yick for sooooooooooooo many years!!!

Try it!!! :)

歌茱 said...

下次再打c egg,試下食粒糖(要好甜果d),c egg 即刻冇晒,人人試過都話得嫁!

gloria chu

歌茱 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
我咪係污糟啲 said...

嘩原來有咁多辦法架?? 好, 下次我又試下食甜糖法先.