Monday, June 11, 2007

狂野FUN FUN FUN SHOWER PARTY













大家期待已久嘅J﹠A SHOWER PARTY昨日已經上演,亦在同一日裡完滿結束,多謝各方好友嚟臨及為我哋預備呢個咁狂野嘅派對^^,如果你錯過咗,咁就唔好意思啦! 你MISS咗好多嘢啦,同埋無得現場見到污糟啲同朱先生如何玩轉COQUITLAM CENTRE!!不過,我好好嘅,同你分享下少少片段啦! HEHE=P

初時我都好擔心好憂慮咁等待呢個PARTY,我亦俾朱先生有個心理準備呢個派對有可能會好殘酷,因為我仇家實在太多啦,好似個個都好想係呢個派對裡面報仇咁,好恐怖。不過, 朱先生話預咗𠺢啦,豁出去啦!其實我初時擔心佢唔玩得,但係佢都咁講,豁出去就豁出去,工作要盡力, 玩要盡慶嫲。HAHAHA..^^
所以我哋抱住呢個心態係呢個PARTY玩個痛快,如我所料,我以前所出嘅GAMES,真的再重現眼前,仲改良咗,更富娛樂性,雖然我同朱先生被玩,但係我哋真係玩得好開心,亦見到其他朋友都玩得好投入(其實呢樣係我哋最想見到𠺢,大家好開心咁玩埋一齊...YEAH^^)真係好難忘!
尤其是係COQ.CENTRE到著住奇裝異服搵人攞簽名(有少少尷尬又驚俾實Q趕走)但係當一大班人一齊去,同埋大家好努力幫手叫人拎簽名,好齊心(如果傳褔音嘅時候係咁就更好啦!^^) ,最攪笑就係吸引咗好多人圍觀及拍照,我諗我好啲無咩人會認得我,朱先生就慘啲啦!唔駛係呢度再出沒,我同朱先生講好彩我哋就嚟搬出VANCOUVER, 唔駛再係COQ.CENTRE出現啦!哈哈!

辛苦一班攪手: 西姐、JOYCE、DOMINIC、JESSIE、HUGO,多謝你哋手下留情!HAHAHA....^O^

4 comments:

Westsis said...

I am glad you like the party and enjoy it... haha, I was worried you were not okay with that.. hahaha, esp worry about Alex... hey add my blog to your frenz's list la:
http://westsis.blogspot.com

:) Be happy, be pretty, Behave...

我咪係污糟啲 said...

yeah..a bit worried before ga..but when 豁出去嘅時候就fun fun fun ga la..hahhaa

美中不足...係無得傾計囉!^-^..but so far it's good ar..hahhaa

sure, I will add u in my friend list la..hahaha

Rev. X said...

When u started the relationship, we have started to pray for Alex...
^O^

Fiona said...

Poor Alex!