Monday, June 4, 2007

一個不離不棄嘅好朋友

係上個星期五晚, 總共有16個嚟自不同教會嘅團契一齊參加AFC攪嘅雀躍體驗Jubilization, 我哋個團契都有join.
我唔知其他團友們有咩得着, 但藉着當晚嘅8分半鐘嘅安靜禱告, 我係神面前放底咗好多嘢, 原來我好多不安好多憂慮係心裡面, 我好需要呢啲安靜時間, 好耐無咁安靜過啦, 雖然只有短短8分半鐘, 但係我可以好坦誠同神傾計, 好多謝神無離開過我, 只係我不斷ignore佢, 遠離佢.
神呀! 我係到啦! 我唔再做一個只係識得有事就祈禱,無事就唔理你嘅人, 我想好似亞伯拉干咁同你嘅關係係無所不談嘅朋友, 大家無嘢隱瞞. ^^

No comments: