Tuesday, June 5, 2007

病 ~ 永不止息

好耐無寫blog 啦! 因為成日都覺得好攰, 無心機做嘢, 好想作病但係又作唔到出嚟, 好辛苦呀! 之前以為終於作到出嚟, 睇埋中醫, 飲埋藥, 心諗應該ok啦! 點知都係一樣, 不斷眼痕流鼻水頭痛, 攪到我唔知自己感冒定花粉症, 見到自己個殘樣, 好恐怖呀! 仲有一個月就做新娘子, 但係個樣咁殘, 都唔知點算好(尢其是近期facebook人哋tag我上去啲相, 好恐怖及慘不忍睹, 不過, 好多謝你哋俾我睇到自己有幾殘).
朱先生叫我咩都唔好理, 餘下呢個月攪好個身子先, 希望真係咩都唔好理啦! 不過, 真係咩都可以唔理咩????^^"
今晚再食多一次西藥, 早啲瞓, 希望可以快啲好返哂! ^_^

2 comments:

Addy Ho said...

Hey Hey!!!!

Take good care of yourself, Grandpa, your mom and I will worry about you! And will want to see a beautiful Jodie!!

Don't worry, people said a bride is the most beautiful woman in the world. So, you gonna be very very pretty on your wedding day.

Uncle Addy

我咪係污糟啲 said...

thanks..Uncle Addy
really want to see u guys very soon ar^^

I will take a good care of myself ga la..no worry law!^^

Jodie