Wednesday, June 13, 2007

我只知道我有一位全知全能嘅神掌管緊我嘅生命^^

今朝早, 如常趕巴士上班, 我知道我成日橫過嗰條十字馬路係交通黑點, 所以每一次過呢條馬路都特別留神, 點趕巴士都好, 都要好小心過馬路, 今次都唔例外,好守規矩地等到轉咗行人過路燈, 然後, 再望清楚周圍無車再衝燈, 安全嘞, 先過馬路, 跟住過到一半, 好自然望望後面有無巴士嚟緊, 然後繼續向前行之際, 我聽到背後耳邊傳來好大聲急速殺車聲, 當我拎轉身見到我身處嘅處境, 我就大叫起嚟, 好恐怖, 原來有架車貼住我條裙停咗係到, 拎轉身時個司機位對正我, 如果我行遲咗一步,我相信我會無咗對腳, 如果架車無殺停, 佢個車尾會撞正我, 我相信以當時佢嘅時速撞到我嘅嘩, 我會彈到好遠. 嗰一刻我剩係識得大叫, 然後呆咗, 亦唔知自己幾時行咗過馬路, 我只見到停係到等轉燈嘅車裡面嘅司機呆咗望住我,有啲用手掩住個口望住我, 當時我真係唔識反應(三魂唔見咗7魄), 個司機亦唔知去咗邊, 我坐係個巴士站度, 過咗一陣, 先開始識驚, 驚到想喊! 不斷諗返當時情況, 不斷感恩神保守, 如果唔係我唔可以係到寫返呢件事出嚟.
意外嘅嘢無人能預計到, 你小心時, 有可能其他人唔小心, 生命就係咁話唔埋, 明天嘅事甚至下一分鐘嘅事你可以掌握到幾多呢?

3 comments:

Fiona said...

so scary! thank you God for protection.

Just like what happened to Aviel last week, it could be fatal if God's hand is not on it.

Westsis said...

So thankful that you are safe. Be good to become a 靚靚新娘la! Take care of yourself. May Lord protect you too!

我咪係污糟啲 said...

Thanks! Fiona and Westsis!^^
I know my life is on God's hand. Hope that I can be a 靚靚新娘la...hehehe