Tuesday, August 18, 2009

Parent Group改革

由上個再上個星期開始,Parent Group有新改革,由一個月一次聚會改為一個月兩次:一次查經一次屋企聚會,我聽到呢個消息超興奮,因為我以為去到Parent Group之後無得再查經tim =P。

上個再上個星期六就係第一次查經,Pastor Tom帶得好好,他俾時間我哋夫婦二人為自己嘅孩子禱告,亦教導我哋返到屋企點樣為孩子祈禱,哈哈,又俾機會我喊到淚人咁,因為我覺得子希唔識笑,個樣成日好憂愁咁,唔知係唔係係我肚裡面嘅時候感受到我嘅憂慮同唔開心,所以影響到佢,無論係唔係呢個原因都好,係查經裡面再次提醒我同朱先生要祈禱,將仔仔交托俾神,我哋亦担成話俾神聽我哋嘅憂慮同仔仔嘅需要,好感恩,祈禱嘅第二日,我哋第一次見到子希同我哋笑,我開心到差啲喊咗出嚟,以家成日都有笑同EE呀呀,Thank you Lord!

係到亦要多謝一班helpers幫我哋睇住啲小朋友,讓我哋好安心同專心咁查經,謝謝你們。

呢幅相係完咗先影,所以有好多helpers已經走咗,下次再補返啦!^^
嗰次查經唔係太多人,希望下個月嗰次大家都返到嚟查經啦,真係好難得一班父母有一段時間可以專心查經,真係要珍惜呀!^O^

係到送上一段子希 1st  VIDEO:

No comments: