Tuesday, August 11, 2009

好耐無係戲院睇戲


好開心上個再上個星期日同駱氏夫婦去睇3D“G FORCE”,真係好耐無去戲院睇戲,由大咗肚開始都未去過戲院,真係要多謝奶奶幫我哋睇住BB朱,我哋先可以咁輕鬆去睇戲,駱氏夫婦話我有4個鐘可以回到未生時,哈哈。

我去到戲院超興奮,朱先生話我好似小朋友咁,又買炮谷又買汽水,睇完戲仲可以食埋飯TIM,超Happy。

但奶奶同叔叔就慘啦,俾BB朱嘈爆咗,唔知下次仲夠唔夠膽再幫我哋睇住佢=P

BTW,
﹣後期加工嘅3D戲唔係好掂,咁又俾多咗5蚊雞,超唔3D同唔抵。
﹣誠意推介:Metrotown新開嘅金太郞嘅咖哩拉麵好好食,值得去幫襯。

No comments: