Monday, August 10, 2009

熱到爆

上個星期係我住係溫哥華以來最熱嘅一個星期,開哂風扇都無用,吹出嚟嘅風都係好熱,因為BB朱係屋企瞓瞓下又熱醒,然後又嘈爆,佢忟時我又忟,所以我同BB朱曰曰一到下午一點至五點就去MALL嘆冷氣,俾佢有得瞓之餘,我又有得消暑,又可以同啲公公婆婆,大肚婆同媽咪們傾計(因為太熱個個都走嚟MALL嘆冷氣),同埋我帶住BB朱嘅關係,個個都主動走嚟同我傾計,我諗我應該同BB朱組成母子福音隊係MALL到傳福音,都不失係一個唔錯嘅IDEA。

不過,一個星期每日係個MALL到流蕩(差唔多去哂所有MALLS),真係有點退休人士FEEL,哈哈!

亦都因為咁個BLOG暫停咗一週^O^

附上BB朱熱爆Summer Look相:

埃及王子

二級半Look

退休人士Look

Tigar 朱 Look
 (Thank you Auntie Phyllis 送的衫衫) 


Polo 衫 Look 
(Thank you Auntie GiGi 送的)

媽咪最愛的工人褲Look 

No comments: