Wednesday, April 15, 2009

懷著BB朱的心路歴程 之 "GOD knows BB朱 name"

近排我同朱先生幫BB朱改名, 我哋未知BB朱男定女, 所以要改定一男一女名字, 英文名已經有頭緒啦, 但中文名仍然諗緊, 我哋唔想亂改, 當我哋係到好無頭緒之際, 神用以下首歌remind我, 神已經為BB朱預備咗個名, 其實神之前藉著一本書已經話咗俾我知, 但當我同朱先生又埋頭苦幹搵名之際, 又唔記得咗, 今次真係要乖乖聽神話, 唔知神為BB朱改咗咩名呢? 神又會點話俾我哋兩個知呢??

期待期待.....^^







He Knows My Name
Words and Music by Tommy Walker
© 1996 Doulos Publishing
Jeremiah 1:5
"Before I formed thee in the belly I knew thee."


I have a Maker
He formed my heart
Before even time began
My life was in his hands

Chorus
He knows my name
He knows my every thought
He sees each tear that falls
and He hears me when I call
I have a Father
He calls me His own
He'll never leave me
No matter where I go

Chorus
He knows my name
He knows my every thought
He sees each tear that falls
and He hears me when I call

No comments: