Friday, April 24, 2009

媽媽唔易做

今日有機會同細妹啲朋友食lunch, 個個都已經做哂媽媽,有啲已經有兩個小朋友,所以緊係係到大談生BB之道啦!我又唔客氣勁問嘢!真係獲益良多,最攪笑係教埋我點樣係醫院攞免費用品,叫我千祈唔好怕羞,因為真係任攞架。

除此之外,亦係他們身上看見有老公同心一齊揍兩個小朋友,同只有媽媽揍兩個小朋友,真係天淵之別, 看見只有媽媽一人揍兩個(佢好勁,一手抱住兩歲嘅女,另外隻手拎住BB跟car seat),食飯嘅時候,餵緊一個,另外嗰個又話要餵,卒之阿媽食得兩啖,個老公自己不斷估住自己食,卒之個阿媽忟到唔食,而有老公幫手嗰個媽媽,就舒服好多啦,可以安心食哂餐飯佢,互相合作真係好重要。

另外又聽他們分享,老公嗰邊家人要佢哋追到仔為止,之前又話無所為,生仔定女都得,最重要BB健康就得啦,點知係假嘅,攪到佢哋都好唔開心,因為已經生咗兩個女,仲要佢哋繼續追,好似唔洗錢養咁,如果下次又係女咁點呀?又要追呀?又要番工邊個幫我揍呀?個個講到火都嚟埋,佢哋異口同聲都話,我唔會生架啦,想生搵個第二個女人同佢生啦!

唉,我聽到呢到真係好心酸,因為家人想要傳宗接代,而不斷俾壓力啲仔女,亦間接影響佢哋嘅婚姻關係,加上,如果我無記錯,生仔定女係決定於於男方Y基因的,生唔到仔問題不在女人身上,如果男方無咩Y基因,搵個第二個女人生都係一樣。

生仔定女係唔係真係咁重要?重要過一段婚姻?

4 comments:

Westsis said...

Jodie, which hospital are you going to ah?

歌茱 said...

唔好諗咁多啦!諗多冇益,要諗就諗下點train-up Alex好過啦!
總之唔好向壞諗,反正衰極都唔会係我個case就已好好了。

我咪係污糟啲 said...

I am going to Richmond General Hospital ar..

So far, right!=P

我咪係污糟啲 said...

yeah, I will train Alex to help me, and he reads lots of books to prepare be a dad. Hope that he is ok la..haha

家姐, 妳都要加油呀!^^