Thursday, April 16, 2009

懷著BB朱的心路歴程 之 "詩篇139"

我同朱先生近排開始上Prenatal Class, 剛剛過去個堂,係睇整個生產過程,我同朱先生都覺得睇緊一套無打格仔嘅五級片,睇完仲驚過唔睇,我睇到BB離開母體個一刻,我啲眼淚當堂標出嚟,因為其一見到個畫面嚇親(不想形容=P), 其二好感動BB順利出世及母親好偉大。

嗰晚雖然都有少少被嚇親,但係當我諗深一層個老師所講,BB點樣係媽咪個肚長大,點樣預備自己離開媽咪個肚肚,媽咪自己嘅身體點樣預備好迎接BB出世,令我真係好覺得神做人真係好奇妙,亦被以下的經文深深感動。

詩篇139

......我的肺腑是你所造的;我在母腹中,你已覆庇我。

我要稱謝你,因我受造,奇妙可畏;你的作為奇妙,這是我心深知道的。

我在暗中受造,在地的深處被聯絡;那時,我的形體並不向你隱藏。

我未成形的體質,你的眼早已看見了;你所定的日子,我尚未度一日(或作:我被造的肢體尚未有其一),你都寫在你的冊上了......




No comments: