Sunday, May 13, 2012

Happy Mother Day 2012

連續兩日慶祝母親節,星期六同奶奶慶祝,親自整咗prime rib,星期日係爸爸到同一班媽咪們BBQ慶祝,原本都幾開心,但係BB朱因為星期五食得too much junk and cold food, 卒之打敗仗,係星期六晚發燒同咳到呢.....我其實覺得佢好慘咳到好辛苦超唔舒服,好想攬實佢錫下佢,但係當我諗到佢係咁食junk food(當我唔係佢身邊嘅時候),  叫極佢唔好食咁多,同我發脾氣個衰樣,真係忍唔住同佢講自己攞嚟gin叫佢死開(因為病所以超cranky, 想打爆佢),但諗心一層,其實佢仲好細個,大人都唔係幾識節制,何妨呢位未夠3歲嘅小朋友? 我諗我真係當咗佢好識嘢咁.
不過做阿媽嘅,口講想打爆佢,但係點忍心呀!  噚晚臨瞓同佢一齊祈禱求神醫治,又每隔一個鐘過去睇下佢有無退燒,make sure佢唔好凍親又唔好熱親,直至到真係退咗燒先安心瞓覺。好感恩,今朝發燒退了,只剩下咳同鼻水, 我哋以為會返唔到崇拜, 卒之都返到。

今晚妹妹朱都好似有少少病,祈禱俾佢哋今晚好好瞓,聽日兩個都無哂病病啦。。。

呢個係我母親節願望!^^

No comments: