Monday, May 14, 2012

Happy Birthday to ME 2012

朱先生特登請假陪我慶祝生日,但係好攪笑,行程有D奇怪,竟然我哋第一餐係High Tea??  Of course食唔飽啦,跟住走咗去食拉麵,然後係downtown走咗個圈(It was a worse part of my birthday, 因為好曬好熱同推住兩位小朋友,好辛苦,最慘係,朱先生唔(單)聲,等我著對舒服鞋去迎戰, 行到我哋上氣唔接下氣,腰酸背痛,因為超多斜路,都好,食咗咁多嘢消耗番哂),然後送兩位小朋友去奶奶到,可以俾我哋二人世界,跟住我哋去食飯同睇Avengers, 真係好耐無係戲院到睇戲,超興奮!!



亦都多謝朱先生精心挑選份禮物,唔錯唔錯! (係我事前同佢講我要頸鍊做生日禮物,但款式就要佢揀,What a BIG task...hahahaXP)
之後,成家人一瞓落床已經不醒人事啦! 
我諗我下次request定我要個relax嘅Birthday.

但係我真的很多謝朱先生嘅安排,辛苦哂,你真係好錫我! I love you so much!^^ 
亦都好感恩,神讓我對仔囡係我生日時都幾well-behaved,𡯁其是Jase, 我同佢講媽咪今日生日最好唔好扭計同喊,食嘢食快啲,俾我舒舒服服過生日,佢真係好聽話,想扭計嘅時候,我remind佢媽咪生日喎,佢會盡佢所能即刻收聲,非常俾面,I love my two lovely kids so much!!
 

No comments: