Wednesday, April 25, 2012

下雨天

一下雨天

Jase:  媽咪,妳睇今日好好天呀?
我: 吓,邊好天呀!  落雨喎!
Jase:  點解落雨係唔好天呀?
我: ummm...又係喎,點解落雨代表唔好天呢? good question!! (反省ing)

另一下雨天

(行行下Robson街,突然落大雨,好狼狽咁跑到一邊避避雨,諗住等啲雨細啲或停先走,但係等咗好耐都係咁大,跟住我同Jase講不如我哋祈禱,求天父停咗啲雨俾我哋走啦!  Jase 話好,跟住我哋做咗個禱告,不過等咗好耐啲雨都無停,咁等唔係辦法,惟有帶住兩個小朋友跑去Mall到避雨。一入到Mall, 我哋已經濕透哂,要除哂啲jackies坐低抖抖)

Jase (抬起頭望住上面): Thank you for stopping
我:吓,你講咩呀?
Jase: Thank you God for stopping雨雨
(我心諗我哋係室內喎更係無雨啦!  出面仲好大雨bo.)
Jase: 媽咪,我好鍾意祈禱,真係無雨雨呀!
(我笑住無言,因為我又再反省ing)





No comments: