Friday, April 13, 2012

污糟啲部落重新開放

因為之前所經歷的事唔想公開住,自己又想係個blog裡面舒發下自己嘅感受,所以將個blog privite 咗.

而家再重新開放,加上我唔delete之前啲posts, 因為我好想將我嘅經歷見證神的大能。

有可能大家睇完啲posts, 會覺得而家無嘢呀,好ok喎!個囡又無事。
係呀! 所以我好想話俾大家知,好多嘢唔係必然, 當你知道肚裡面個BB有事,原來醫生又幫唔到你,你無嘢可以做去救個BB,個種無助個種痛真係到而家仍然瀝瀝在目,所以我好感謝神係整個過程神無離開過我,一路鼓勵我賜平安俾我,我好相信Amana無任何事健健康康出世,真係神的思典!

我亦係到同屋企人講聲唔好意思由頭到尾我哋都無話俾你哋知,係因為唔想你哋擔心,當你哋嘅擔心嘅時候,好自然會成為我哋嘅壓力,所以我哋決定唔講,希望你哋唔好見怪!^^

No comments: