Tuesday, July 5, 2011

晴天霹靂

今日收到醫生電話,我驗血報告發現細B朱有可能有“唐氏綜合症”,我同Alex聽到呢個消息晴天霹靂,我不斷問自己點解會咁架,係唔係我做錯事所以撹到BB咁呀?係唔係神罰我唔聽佢話?係唔係我家族所犯嘅罪累到BB呀?
我不斷哭不斷哭不斷祈禱認罪,攬住BB朱同朱先生不斷哭,大家咩都做唔到,只有交托俾神。
pray that 呢個星期五ultrasound結果一切正常。
Please keep it in secret, we won't wanna our family know that cuz we don wanna them worry.

No comments: