Thursday, July 15, 2010

朱先生生日快樂

剛剛過去嘅星期六係朱先生生日,所以放低仔仔俾奶奶照顧,去過二人世界。

我plan好哂所有節目, 朱先生超級relax同Enjoy. ^^

一早同仔仔一齊食早餐(仔仔食咗超級勁多嘢)
跟住陪朱先生剪髮
放低仔仔係奶奶到
原本想睇Toy Story 3,但係去到開咗場,所以我哋改去漁人碼頭逛逛,可以enjoy個sunshine之餘,傾下計,原來我哋真係好耐無真真正正傾過計,因為無咁嘅時間,雖然成日對住,但係個focus 好自然去咗仔仔到,我諗我哋間唔中都需要返啲二人世界,plan plan睇下有無可能先。

跟住送份大禮俾朱先生,就係massage package, 因為佢上次搬電視整親條腰,成日覺得痛痛地,我成日叫佢做massage,但係佢唔捨得用錢係massage到(其實可以claim返7成)所以我就送呢個大禮俾佢好好enjoy啦!  係佢生日個日我已經Book咗appointment俾佢enjoy一番,massage完之後,朱先生不斷同我講“正”,哈哈哈!

然後晚餐去咗食義大利私房菜Cucina Toscana, 不錯,值得一試,尢其是個牛排同羊架,超juicy同滑。

BTW,星期五小組gathering,我第一次親自整咗個chocolate mousse brownie birthday cake俾朱先生,雖然 個蛋糕個樣好樣衰,但係食落去唔錯架^^,最攪笑係Uncle Bill 同Winnie係廚房努力撩埋stick係個pan到嘅cake食,多謝佢哋,令我再有信心下次整好啲,哈哈!^O^

No comments: