Saturday, June 12, 2010

BB朱BIG ONE birthday party

考慮咗好耐先決定同BB朱攪呢個生日派對,因為many stuffs happened in one week (我開始返工,一家三口識應新routine,要plan派對食咩,蛋糕整定買......etc)驚handle 唔到,但係諗下諗下BB朱first birthday 喎,值得攪嚟玩下慶祝下,所以都係決定攪大佢 。

好感謝神好多人幫我手,好多謝FILIN幫我decorate個派對 (好靚呀),Vivian幫我整cheese and bread(好好味), 最多謝係我表妹Jenna幫BB朱整咗個超得意嘅生日蛋糕同超好味嘅pavlova (超爆好味),thank you so much!!

嗰日BB朱so high 呀成日係到笑,好似知道自己生日咁,由頭玩到尾,加上我俾佢第一次試生日蛋糕,of course超鍾意,仲要問攞第二個tim.

Party 結束後,瞓到豬仔咁,緊係啦咁high, 哈哈!

個party令我最surprise係,原來我屋企可以容納到30多人,so amazing and cool!

在此再多謝各位參加呢個BIG ONE PARTY,招呼唔到,同多謝大家啲禮物同gift cards.  Thank you soooooo much!^O^

No comments: