Wednesday, June 9, 2010

Back to work

而家進入第二個星期嘅新routine, 第一個星期BB朱好合作,無論嫲嫲,公公定Rita姨姨揍都好乖,同佢哋玩得好開心,但係對我就麻麻啦,唔知係唔係佢覺得我無咩時間同佢玩,所以每朝早5點幾起身(早瞓遲瞓都係同一時間起身,仲早過朱先生起身返工),要我同佢玩,簡值想死,攪到我每日都要飲coffee提提神,返工都OK,對team俾我想像中好,大家彼此幫助,令我好快投入工作,但係放工返到屋企7點鐘,又再作戰,煮飯(盡量簡易,定必30分鐘內完成),食完飯同BB朱沖完涼,都8點幾啦!   BB朱瞓覺時間又到啦,完全無得同佢玩,就要瞓覺啦!  SO SAD。


好多人話我一個星期個樣殘唒! 唔夠瞓係女人最大敵人....↑_↑


不過,今個星期會有新嘗試,就係朱先生煮飯,讓我可以同仔仔玩,噚日係第一日,我一邊同阿仔玩,一邊教朱先生煮餸,都幾成功,而BB朱今朝6點幾先起身,好有進步,大家努力識應新routine吧!

No comments: