Thursday, January 14, 2010

細妹返嚟啦!



細妹同妹夫卒之去完Long long long long honeymoon 返嚟啦!仲補影咗啲結婚相,都好靚呀, 同勁抵,只係$3000人民幣咋,仲送好多嘢tim,正!! 
妹妹一見到媽咪就狂鍚,跟住就吋步不離啦!哈哈!梗係啦,咁耐無見,以家妹妹生猛哂啦!

我同BB有好多手信,超開心,多謝太公送俾BB嘅衫衫,超暖呀!我最鍾意係對長boot, 估唔到都幾好睇喎,朱先生就得一罐Corn soup from Japan同一啲小食,都OK啦!一點心意麻, 不過已經俾我食咁啲啦.....ohohoh!....真係唔好意思囉..=P

攪到我都好想返香港,不過個trip應該要遲啲先得啦,因為計極都計唔掂條數,都係儲下錢先啦!我諗要等到返返工之後先可以去lu! SIGH!~~~

No comments: