Tuesday, January 5, 2010

2009 滿有意義的聖誕及新年假期

好耐無update個blog啦!因為實在太多節目,所以完全無時間update, 好想記底好多嘢,但係當我想寫嘅時候,就唔係好記得啦,哈哈!記得幾多得幾多啦!

雖然今年聖誕好忙碌,但係我覺得過得好有意義,雖然放緊產假,但係神仍然讓我有事奉佢嘅機會,能夠係留學生Christmas Party幫手,English Christmas Sunday Service,及平安夜 church outreach dinner 獻詩,還有Christmas Day正日去咗唐人街Potter's Place 幫手唱Christmas Carol同派飯(我好想派飯,但係最後仔仔扭眼瞓,所以要離開), 不過,美中不足,就係無咩時間同啲學生同食飯嗰啲人傾計,有可能好耐無做過咁Long day嘅嘢,所以每次完咗我都好攰,唔係好想講嘢,之後,夜晚瞓唔著,因為過度exciting, 哈哈!我都唔知點解咁exciting 囉!有可能係今年真係好實在話俾啲未認識耶穌嘅人知Christmas嘅真正意義啩。^O^

BB 朱聖誕造型


Christmas 同 New Year梗係唔少得parties啦!不過,25th晚嘅party大家都累到無力玩,交完換禮物之後,個個都謝了!不過new year個party好玩好多,因為個個瞓夠先嚟,仲可以玩到凌晨3點幾(因為係我屋企攪,所以BB朱可以準時瞓覺).

Mother Goose Christmas Party
Christmas Party @ Lok's House
New Year Party

與Stephen Chan有個gathering
跟住分別27號同30號同妹妹慶祝咗兩次生日,第一次唔係好好嘅經歷所以唔多講,但係正日就好開心,見到妹妹開心,我哋都好開心!^^

表姐Bailey's Birthday Party


2 comments:

Fiona Wu said...

Monday night I slept 12 hours straight. Can you believe it? Now I'm total back to work mode. :)

I think my body is telling me that I need that rest so much.

WHW

我咪係污糟啲 said...

hahahhahaa....I think we all get too tired and no rest on holiday la...hahaha...that's why BB Chu got sick,too...我哋去得太盡啦!..I feel sick today,too...I think BB chu and I 交叉感染

good good good...everyone is back to normal work mode la...the holiday mood was gone lu..haha