Wednesday, January 14, 2009

Be Ready!!

上個星期六晚,因為背脊好痛,完全瞓唔到覺,眼光光,睇見朱先生瞓到隻豬咁,超級妒嫉,我不斷係佢耳邊講我瞓唔著呀,佢好辛苦咁開佢細小嘅眼回應我「吓!瞓唔著?」,我話「係呀!無嘢啦!你瞓啦!」,然後聽到一聲「唔」,跟住就係鼻鼾聲啦!駛唔駛咁快呀!=)

其實嗰晚神要我繼續睇一本書叫做「為未出生的孩子禱告」,之前我對呢本書唔知點解全無興趣(呢本書係係台灣買,朱先生極力要買, 但係佢都未睇過),係有一日我覺得再唔睇呢本書,BB朱出咗世之後更加唔駛睇,所以諗住係咁意睇下啦,點知一開始,完全唔想停,我諗住呢本書只係講啲教你啲技巧點為BB祈禱,我完全無諗過呢本書係講「醫治」,用祈禱醫治過去嘅傷痕,當中嘅見証好感動我,每次睇都會流淚。

神就透過呢本書係剛剛過去嘅星期六晚對我說話,神話我知佢會透過BB朱去醫治我同朱先生嘅過去,我嗰一刻呆咗,我完全無諗過神會透過BB去醫治我哋,真係無諗過,究竟神透過BB點樣醫治我哋同醫治我哋啲咩嘢,我唔知,我只係知道神醫治嘅手會臨到我,朱先生同BB朱當中,我哋要預備好去經歷神嘅醫治!

雖然瞓唔到背脊又痛,但係嗰晚真係與神有一個好甜蜜嘅交通,每一個禱告,每一滴眼淚,我都唔會忘記。

其實嗰晚神已經醫治我心裡有一樣恐懼嘅嘢,現在我已從這個恐懼得釋放,可以更輕省咁懷著bb朱,等待他/她出世啦!^O^  Thanks GOD!

2 comments:

Westsis said...

that's amazing :)

狂心 said...

God promised that He will not leave until His healing work is completely done with us.

This is just part of His redemptive works of our lives. Praise God.