Wednesday, May 28, 2008

有無攪錯呀???-_-~~

剛剛過咗嘅星期日晚返到屋企,見到個爐頭無咗唔緊要,因為房東預先已經通知,但係佢無通知我哋會擺個神位係嗰度囉,我同朱先生"興"到爆,真係想上去叫佢即刻拎走佢,但係已經係夜深,唔想擾人清夢就算啦,但係我同朱先生仍然好"興"好"不安”,我哋為有祈禱交俾神, 見到咁真係唔知點算, 真係好無耐.


第二朝早我仲見到包租婆拎埋個茶壺同啲生果供奉個假神位,oh! Man! 無嘢呀麻, 真係有無攪錯呀! 加埋, 明明星期一放假可以瞓晏啲架麻,點知晨雞咁早要逃難, 仲要係街遊蕩無得返屋企, 好慘囉! >={

5 comments:

狂心 said...

get rid of it. It is your private space. Ridiculous!!!!

狂心 said...

Just get rid of it without saying sorry or feeling guilty of it. They have no right to put stuff in your own space. They rented it to you and it's your home!

Oh, I am angry for you too.

Fiona

leyond said...

i agree

Westsis said...

yes totally! did you guys deal with that?

Eric Alolos said...

無奈