Wednesday, May 7, 2008

預祝生日

噚晚同粱氏及黃氏伉儷一齊食飯, 補祝Connie黃同埋預祝小妹生日, 其實都有少少surprised會同我預祝生日架, 哈哈! 多謝哂!^^ 我哋係餐廳到都傾咗成4個鐘, 唔係驚人哋關門都唔捨得走, so much fun!! 下次一定要請你哋嚟我哋屋企食餐飯(其實都講咗好耐啦! 哈哈^o^)
係到要幫幫位於Alexadra Road"草莓牛奶"餐廳買買廣告先, 我去過幾次都幾好食, 少少似圓香, 不過好食過圓香特別過圓香, 但係因為無買廣告同無咩人知呢間嘢, 所以好少人幫"親"囉, 我唔想佢咁快無咗, 如果諗唔到去邊到食飯,不妨去試一試, 好多款式任君選擇, 同埋坐幾耐都唔趕你走, 三五知己食下嘢傾下計, 真係唔錯架!^^

ENJOY吓啲相啦!

和風漢堡扒

炭燒牛排


奶油三文魚意粉

蕃茄雞肉意粉

Spicy beef hot pot



No comments: