Sunday, June 3, 2012

Jase攪笑語錄 (一)


第一則:
行行下Mall, Jase突然同我講
Jase: "媽咪, I love you呀!"
我:“Oh, so sweet"
當我想回應I love you, too嘅時候
Jase: "媽咪,我"nut"褲呀”
原來佢係想同我講佢'nut‘褲,唔係I love you...hahahhaa..一場歡喜o_O

第二則:
On the way 去Maggie Cheng and George Chan 婚禮嘅時候
Jase: 媽咪,去完婚禮,Maggie 姐姐係唔係會變Auntie架?
朱先生同我當場爆笑..wahahahahaa..變Auntie..XP

No comments: