Friday, May 21, 2010

恩典

前排唔小心係停車場back up時撞到人哋架車,即刻落車say sorry同預備資料報ICBC,但係嗰對夫妻竟然話唔需要,剩係叫我下次小心揸車就得架啦! 我話唔好意思,都係抄低啲資料好啲,加上真係撞花咗佢架車,最攪笑個叔叔同我講,架車咁花都唔知邊忽係我撞,算啦,聽完嗰句大家都係到笑,然後佢哋開車走咗啦!

呢件事,唔係神嘅恩典仲係啲咩呢??超感恩↑_↑

值著呢件事俾我諗返起,有次朱先生係停車場泊車,一出車隔離架車alarm響,但係朱先生完全無掂過佢架車,相信嗰架車alarm好sensative, 而個車主即刻怒啤我哋,跟住就抄底我哋架車車牌,然後又睇下我哋有無整花佢架車,我哋根本無掂到佢架車,所以我哋都費事理佢就走咗啦!

所以藉著嗰對夫妻嘅行為,令我好想pass it forward,換成係我,我係唔係真係做到呢?

No comments: