Sunday, March 28, 2010

奇怪的星期一

啱啱過咗嘅星期一,有好多奇怪事發生,令到我R哂頭,不過thanks GOD, everything 都有驚無險。

事情一
嗰朝超早收到細妹電話,佢話剛剛有3個差佬拍佢門,問佢噚晚凌晨3點鐘係邊到,細妹咪話係屋企瞓覺囉,跟住咪問番啲差佬發生咩事,個差佬無理我細妹,然後繼續問,屋企有無男人噚晚凌晨3點揸咗架車去咗Langley, 細妹咪話佢老公噚晚係屋企瞓覺無出過街,個差佬好唔有善同細妹講"I don't trust you, you should tell me the truth", 細妹R哂頭都唔知發生咩事,跟住個差佬問細妹架Rav 4係邊,唔好收埋架Rav 4, 我聽完都R哂頭,細妹同佢老公得架civic 同Acura ,跟本無Rav 4, 跟住個差佬又話唔信佢,跟住無耐仲要拖咗佢架Acura走,後嚟個差佬先同佢講噚晚有個男人揸住架Rav 4係langley超速,有個差佬追住佢叫佢pull over,但係俾架Rav 4走咗,但係個差佬抄低咗個車牌,個車牌就係細妹架Acura個車牌,細妹咪同佢講佢哋跟本無去過Langley同無Rav 4, 做咩要拖佢架車,但係個差佬唔理照拖,然後叫細妹打電話去Langley Police Station問個究竟,跟住咪打囉,俾咗個File#佢哋check, R 頭嘢又出現,個Langley Police Station話個file係發生係一月個喎,細妹話個3個差佬話係噚晚發生個喎,然後Langley Police Station又話噚晚當值個差佬放緊假,要星期五先返,所以個File未到手,叫細妹星期五先再打去搵嗰個差佬,我細妹咪話緊係唔得啦,無咗架車點返工呀,同埋嗰單嘢跟本唔關佢哋事,跟住langley police station話要問上頭,遲一個鐘先復返佢,無耐個langley police station打返俾細妹,話佢哋可以攞番架車,但係啲差人要沒收細妹個License Plate,要佢哋自己整返個新License Plate, 其他詳情叫我細妹打番去Vancouver Police Station,因為係Vancouver嗰邊police station拖佢哋車,所以所有嘢要Vancouver個邊決定,到最後仲要我細妹俾拖車費。
我聽完火都嚟埋,好明顯嗰個差佬抄錯車牌啦,啲差佬好醒目沒收咗細妹個license Plate, 就當一切沒發生過,咩世界,自己做錯嘢仲要推來推去,仲要係警察,因為事情嚟得太突然,唔記得咗抄低個3個差佬number, 而又無任何文件證明佢哋做錯嘢,真失策,唔係一定告死佢哋。
跟住我同細妹講,感恩唔係佢老公開門,有可能無辜辜俾人打咗一身都唔知咩事,唉,真無奈。

事情二
跟住無耐又收到香港舅父打嚟嘅電話,話媽咪嚟緊要做好大嘅手術,因為媽咪一路以來成日都話脚痛,近排越嚟越痛,所以去睇醫生,照完X光先知,媽咪嘅盆骨同大腿個交接位已經磨到平哂,要做手術,醫生話個手術都幾大型,做完之後,要休養半年,舅父知道呢件事之後,所以打嚟叫我問候下媽咪點,我聽完超擔心,所以即打去搵媽咪,同佢傾完計之後,媽咪都好樂觀面對,但係唔知個手術要排期等幾耐,又唔知需要幾多錢,有好多未知數,不過唔駛驚,媽咪,我會繼續為妳祈禱,神會保守妳每一步,希望今年年尾或下年年頭可以返去探妳同公公啦!

事情三
夜晚約咗幾位弟兄姊妹係Tim Hortons開會,但係去parking攞車嘅時候,條開parking門嘅門匙suck咗係度門到拎唔番出嚟,出盡力都攞唔到,跟住打俾朱先生求救,佢抱堆個仔落嚟都求唔到我, 然後打去apartment 嘅emergency 揾人幫手,但係要等,不過,每一個出入parking嘅人都好好,好熱心幫我,但係都係拎唔返出嚟,跟住朱先生叫我走先,佢同阿仔企係到等人嚟幫手(超擔心唔知佢哋等幾耐-_-),到最後都係等唔到emergency嘅人嚟幫手,因為病咗嚟唔到,但係好感恩神派咗個天使嚟幫手,朱先生話有個經過嘅男士用咗佢嘅Parking門匙推咗我條匙出嚟,跟住想試下係把鎖壞咗定係我條門匙壞咗,所以個位男士用佢條鎖匙再開多次parking門,點知輪到佢suck住咗,朱先生話幾驚佢拎唔番條匙出嚟呀,好在用番同一個方法可以拎番條匙,咁都無咁驚,到最後,apartment嘅管理人派咗人整返好個鎖啦!

簡值係一個超奇怪的星期一.......

No comments: