Tuesday, October 20, 2009

決定

我好需要天父俾我智慧說出合宜說話,但係我唔知可以講咩,所以我選擇做一個聆聽者,我相信今次真係去到一個要決定嘅時候,決定咗就無得返轉頭,換著係我我都唔知點決定,但係當我看見「她」靜靜地哭嘅時候,我的心痛了,在「她」身上看見我細個的影子,在妳身上,我看見「另一個她」的影子,我真的不想妳走上「另一個她」所走過的路,如果我係妳就知點樣決定,妳嘅決定會影響她一生,天父請看顧。

3 comments:

May Chan said...

Remember you and "her" and "her" in my prayer dear sis!

我咪係污糟啲 said...

thanks May.

How's your life in HK?? settle down already?? How's Jimmy and Koen??

May Chan said...

life is like... not the same... hehe now I know why they pay us so much to be a teacher! so busy!!!!!

J and K are doing ok. J is as busy as he could every be (as always), and K just keeps talking and talking and talking.... :)