Friday, July 11, 2008

朱先生710生日快樂

今年朱先生生日,我決定留番屋企食,因為之前成日都好忙,好耐都無煮飯,所以好想煮餐豐富啲,所以我落足心機煮架,今次好多新嘗試,例如南瓜湯,白酒三文魚墨魚麵(啲黑色墨魚麵係Seattle Public Market買架),如果失敗咗朱先生就慘啦,幾難食都要食哂佢啦!哈哈!

結果,用咗我嘅煮嘢食小聰明加上神保守,都OK成功架!仲整咗3Courses tim!我都要俾個「叻」字自己,哈哈,係唔係想死呢??=P

白酒三文魚墨魚麵配牛排同雞排
南瓜湯
小小生日蛋糕

梗係唔少得禮物啦,呢個係用嚟練打鼓嘅Gib Leg Practice Pad,朱先生想要好耐架啦,猛叫馬生幫佢買,哈哈,其實馬生幫我買咗好耐,係等到佢生日先送俾佢,多謝馬生幫我守呢個秘密(朱先生猛追馬生,攪到馬生要講大話先守得住呢個驚喜,辛苦哂! 抵我咁鍚你..hahahahha^O^)

2 comments:

Fish Lamb said...

見到都流口水, 勁~~~ :)

Matus said...

Impressive!!! Auntie Jodie, can you come and cook for my parents for their birthday?

Baby Matus