Saturday, August 4, 2007

有朋至遠方來


今日好開心有機會同香港嚟嘅gigi & cory食飯, 仲有梗係唔少得鍾意諗嘢嘅kenneth啦, 佢哋係朱先生多倫多大學同學, gigi & cory 而家係香港教英文, 而cory梗會係9月開始新工作, 係大嶼山再入啲嘅島仔裡面嘅一間褔音戒毒學校裡面教英文, 佢哋都好開心可以為神工作, 願神祝福佢哋.

今次真係第一次只有四張chairs嘅我哋, 可以招呼五個人, 哈哈! 我同朱先生輪流坐,佢哋唔係好覺我哋係唔夠chair嘅, 哈哈, 與朱先生合作愉快!^^

亦都係到多謝gigi & cory幫我哋嘅婚禮買絲花, 如果無佢哋, 我哋都唔夠花用! 謝謝!^^

3 comments:

Fiona said...

I remember GiGi and Cory from winter conference. But I can't remember how do I come to know them.... was it from you or Alex? Anyways, glad to know that they are doing good in HK. Are they still in Vancouver?

我咪係污糟啲 said...

yeah..they remembered u, too ar...Gigi is Alex' schoolmate in Toronto...she got a depression last time, and then Alex introduced her to u...but she is ok right now lu..thanks GOD
I think they are in Calgary now ar..

Fiona said...

good