Tuesday, July 31, 2007

為何偏偏揀中我??

近排收到封信,要我8月中做陪審團.
我第一個反應就係"唔係呀,講少咋?", 仲有可能唔只一日, 如果單案未完, 仲要keep住去直至完結. 我朋友同我講佢媽咪試過做,而個次單案持續咗兩年先完, 嘩! 可唔可以唔去呀? 一日ok, 但係唔知仲有幾多日要去先慘.
啲同事講笑咁話, 如果我唔係基督徒嘅嘩, 可以去買649, 一定仲喎! 咁難揪都揪到.
哈哈, 咁又未必, 原來當日有第二次揪簽, 從30人揪10個人, 如果嗰日都揪仲嘅嘩, 我諗我一定會仲649啦!哈哈!
不過, 我諗呢個都係幾好嘅經驗, 希望聽得明啲英文而唔會判錯案就得啦!哈哈!

No comments: